https://aktivzeit.org

A nostra sfida di eserciziu naziunale "Attivita" diventa una campagna in tutta l'Europa dopu un principiu successu.

À l'occasione di u ghjornu mundiale di Parkinson l'11 d'aprile di u 2022, avemu lanciatu a nostra sfida di dui mesi per cullà 500,000 XNUMX minuti di tempu attivu per u numeru di persone affettate in Germania, Austria è Svizzera. Avemu righjuntu u scopu di u primu stadiu dopu à pocu più di duie settimane, è avà a nostra Sfida si espansione in tutta l'Europa.

Circa 1,000 XNUMX persone anu participatu finu à avà, sia individualmente sia in squadra. Sò stati attivi in ​​una varietà di sporti, cumpresi pugilatu, tennis di tavola, ciclismo è caminata. Ma u tamburinu è u ballu sò ancu trà i favuriti.

A classificazione aghjurnata di ogni ghjornu dà à i participanti un incitamentu per esercitassi di più, ma i più grandi scopi ponu esse ottenuti solu inseme: Più educazione nantu à u Parkinson, più prumuzione di l'eserciziu è più networking.

Tutti ponu participà, solu o in gruppi, cù o senza a malatia. Hè sempre pussibule unisce in ogni mumentu finu à l'11.06.2022, perchè ogni minutu attivu conta per u risultatu generale. Intantu, i gruppi d'auto-aiutu, i cliniche è ancu e classi di a scola participanu cù entusiasmu à a campagna.

Ancu l'urganizatori 6, chì tutti soffrenu di Parkinson stessi, ùn s'aspittavanu micca un successu cusì grande: Dighjà dopu à 17 ghjorni u scopu di sfida hè statu ghjuntu è 500,000 minuti attivi nantu à u situ Web. www.aktivzeit.org sò stati cullati. Avà passa in a tappa dopu: 1,200,000 minuti attivi per 1.2 milioni di persone cù Parkinson sò u novu scopu.

U Parkinson hè una malatia neurologica incurable cù una larga gamma di sintomi. A Sfida hà u scopu soprattuttu di prumove l'eserciziu, perchè l'attività fisica di ogni ghjornu hè una di e terapie più impurtanti per ritardà u cursu progressiu di a malatia.

https://worldparkinsonsday.com

JOIN U MOVIMENTU
PER FINI A MALADIA DI PARKINSON.

A malattia di Parkinson, scuperta più di 200 anni fà, hè a malatia neurologica in più rapida crescita in u mondu. Ùn ci hè ancu nisuna cura.

I Avengers PD sò una alleanza glubale di persone cun Parkinson, i nostri cumpagni è amichi, chì stanu inseme per dumandà cambiamenti in a manera chì a malatia hè vista è trattata.

Ispirati da u libru "Ending Parkinson's Disease", unemu un milione di voci à a fine di u 2022 per stà inseme à nome di a cumunità di Parkinson.

Diventerà un Avenger PD?

Perchè importa:

🔴 In u mondu 10 MILLIONI di persone campanu cun Parkinson

🔴 50 MILLION di persone campanu cù u pesu personalmente, o per mezu di una persona cara

🔴 Una persona in 15 in vita oghje averà Parkinson. A malatia si trova in ogni locu di u mondu. In guasi ogni regione u tassu di Parkinson cresce

🔴 Durante l'ultimi 25 anni, u numeru di persone cun Parkinson hè radduppiatu, è l'esperti prevedenu chì si radduppierà di novu da u 2040

🔴 L'impattu ecunomicu di a malatia hè disastrosu per parechje persone è e so famiglie

Simu stati zitti per troppu longu. Hè ora di agisce.

PD Avengers ùn hè micca una carità è ùn cercanu micca soldi. Ùn cercanu micca di rimpiazzà u travagliu fattu da carità è prufessiunali di a salute in u mondu sanu. Semplicemente, cercanu di riunisce e so voci cullettive per dumandà cambiamenti in a manera chì a malattia hè vista è trattata.

Originally inspiratu da u libru, "Finisce a malattia di Parkinson", I Avengers PD credenu chì di più si pò è deve esse fattu. I 10 milioni di persone diagnosticati in u mondu sanu, e so famiglie è amichi chì sò colpiti da sta cundizione implacabile meritanu di più.

Unisce PD Avengers ùn costa nunda, ma a fine di a malatia ùn hà prezzu per tanti.

Vi unite à mè è diventate un Avenger PD? Clicca qui per un iscrizzione faciule, senza obbligu, per aderisce à un urlu per eradicà Parkinson. Ti ringraziu assai per avè mi unitu in sta causa impurtante.
Andreas